Digitální média a jejich využití v reklamní kampani – Bc. Martina VAŇKOVÁ
Bc. Martina VAŇKOVÁ
Diplomová práce
Digitální média a jejich využití v reklamní kampani
Mobilní marketing
Digital Media and Their Role in Advertising - Mobile Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou digitálních médií a mobilního marketingu. V teoretické části se zaměřuji na rozdělení a využití jednotlivých digitálních médií a pře-devším pak na oblast mobilního marketingu. Popisuji příklady využití mobilních aplikací v reklamních kampaních u nás a v zahraničí. Problematiku se snažím zhodnotit na základě hloubkových rozhovorů s odborníky v oboru. Na základě …víceAbstract:
The thesis deals with problems of digital media and mobile marketing. In the theoretical part is focused on the segmentation and usage of digital media and especially in the area of mobile marketing. Describe examples of the use of mobile application in advertising cam-paigns in Czech and foreign countries. The issue I'm trying to evaluate on the basis of in-terviews with experts in the field of digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Martina. Digitální média a jejich využití v reklamní kampani. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Rozšířená realita a její využití v marketingu
Jan Veselý -
Marketing and Augmented Reality
Martin Zelený -
Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Barbora Jonášová -
Aplikace architektonických vzorů při vývoji mobilní aplikace pro Android
Iveta Jurčíková -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková