Lucie Kociánová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.

Analysis of Customers Satisfaction in NEW YORKER CZ, s.r.o.
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou spokojenosti zákazníků společnosti New Yorker CZ, s.r.o., konkrétně na prodejně v obchodním centru Zlín. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníka, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Praktická část se skládá z představení společnosti, vytvoření SWOT analýzy dané pobočky a analýzy spokojenosti zákazníků. Data byla sesbírána na pobočce pomocí dotazníku …více
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with en analysis satisfaction of customers in company New Yorker CZ, s.r.o., especially store in shopping center Zlín Centro. Theoretical part is focused on satisfaction of customer, SWOT analysis and marketing research. Practical part include company introduction, creating SWOT analysis of concrete store and analysis of customer satisfaction. Data were collected at the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kociánová, Lucie. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti NEW YORKER CZ, s.r.o.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika