Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o. – Bc. Petra Maťátková
Bc. Petra Maťátková
Diplomová práce
Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.
Marketing Information System in Company Staving, s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Maťátková, Petra. Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.