Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace – Vojtěch Třísko
Vojtěch Třísko
Bakalářská práce
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
Analysis of the Impact of Online Marketing on the Awareness of a Nonprofit Organization
Anotace:
V současné době, kdy digitalizace proniká do každého aspektu našich životů, hraje online marketing klíčovou roli ve formování strategií a úspěchu organizací. Tato proměna je zřetelná nejen v korporátním sektoru, ale také v oblasti neziskových organizací, které se snaží vytvářet pozitivní společenský dopad. Online marketing přináší nové možnosti pro dosahování cílů, ale zároveň s sebou přináší leckteré …víceAbstract:
In today's world, where digitalization permeates every aspect of our lives, online marketing plays a crucial role in shaping the strategies and success of organizations. This transformation is evident not only in the corporate sector but also in the realm of non-profit organizations that strive to create a positive societal impact. Online marketing brings new opportunities for achieving goals, but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153119
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Jiří Krajča
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený