David Libich
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v HR
HR and Marketing Communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v oblasti HR, zaměřené na mladé talenty z tzv. Generace Y, spojené se strategií budování dobrého jména zaměstnavatele.Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly. První část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti personalistiky, druhá část je zaměřena na popis nástrojů marketingové komunikace a na jejich následné …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing communication tools used in HR, focused on high-potentials from Generation Y and connected with the strategy of Employer Branding.The theoretical part of bachelor thesis is divided into two parts. The first part looks into explanation of basic HR terms and the second part is focused on description of marketing communication tools which are afterwards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva