Uvádění začínajících učitelů (pedagogů volného času) do praxe – Iva HÝBLOVÁ
Iva HÝBLOVÁ
Bakalářská práce
Uvádění začínajících učitelů (pedagogů volného času) do praxe
The introduction of beginning teachers (leisure time pedagogues) to praktice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou uvádění začínajících učitelů v obecném pojetí a pedagogů volného času. V teoretické rovině zkoumá profesi učitele, jeho nezbytné kompetence, zkoumá problematiku uvádění začínajících učitelů. Popisuje kompetenční model pedagogů volného času, řeší problematiku uvádění začínajících pedagogů volného času do praxe. Cílem bakalářské práce je zpracovat teoretická východiska …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with placing new teachers in the general concepts and leisure time pedagogues. At the theoretical level it examines the profession of the teacher, his necessary competencies, it researches the issue of placing new teachers. It describes leisure time pedagogue's competency model, it solves the problem of placing beginning pedagogues to practice. The aim of this work is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011
Zveřejnit od: 29. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÝBLOVÁ, Iva. Uvádění začínajících učitelů (pedagogů volného času) do praxe. Žďár nad Sázavou, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.11.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 11. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Lektor moderního tance jako pedagog volného času
Monika PRŮŠOVÁ -
Představy pedagoga volného času o jeho možnostech ovlivnění volného času
Jiří Lorenc -
Pedagogové volného času - jejich práce a profesní rozvoj
Marie Cafourková -
Prevence syndromu vyhoření u pedagogů volného času
Markéta Gulišová -
Pohled pedagogů volného času na spolupráci s rodiči
Lucie Janičatová -
Metodika a didaktika úpolových sportů pedagogů volného času
Martina Doušová -
Začínající předškolní pedagog a jeho uvádění do praxe
Jiřina BUDÍKOVÁ -
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
Jiří JURDA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 11. 2011