Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe – Ivana MATUŠKOVÁ
Ivana MATUŠKOVÁ
Diplomová práce
Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe
Incentives in choosing a teaching career and their effects on entry into educational practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá motivy volby pedagogického povolání a začátkem profesní dráhy učitele. Teoretický rámec vymezuje pojem motivy, zahrnuje nejčastější důvody ve výběru učitelské profese, specifikuje osobnostní a profesní předpoklady pedagoga a jeho profesní start. Výzkumná část interpretuje získaná data. Pro účely této pilotní studie bylo využito kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo identifikovat …víceAbstract:
The thesis deals with incentives in choosing a teaching profession and the beginning of the teacher´s career. The theoretical part focuses on motivation, the most frequent reasons for choosing pedagogical profession, specifies the personal and professional prerequisites of the teacher and his/her career start. The practical part is conducted in the form of qualitative research using the semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUŠKOVÁ, Ivana. Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Začínající lektoři při vstupu do profese
Martina Petrovičová -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ -
Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol
Pavel Nehéz -
Motivační faktory žáků základních škol a gymnázií k účasti ve školním kole Biologické olympiády
Andrea SUCHÁNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva