Výuka českého pravopisu na 2. stupni ZŠ – Bc. Eva ARNOŠT
Bc. Eva ARNOŠT
Bakalářská práce
Výuka českého pravopisu na 2. stupni ZŠ
Teaching of the czech orthography in secondary schools
Anotace:
Teoretické kapitoly bakalářské práce se zaměřují na český pravopis, jeho kodifikaci, principy, zásady pro psaní vybraných pravopisných jevů a na metody výuky pravopisu v jednotlivých ročnících základních škol. Jedna z kapitol přibližuje Rámcové vzdělávací programy a srovnává zastoupení pravopisného učiva ve školních vzdělávacích programech pro český jazyk 2. stupně ZŠ několika základních škol v Kopřivnici …víceAbstract:
The theoretical chapters of the bachelor thesis focuses on the Czech orthography, its codification, principles and rules for writing the spelling of selected phenomena and the methods of teaching orthography in the different classes of secondary schools. One of the following chapter describes the General educational programs and compares school educational programs for Czech language in secondary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Zveřejnit od: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ARNOŠT, Eva. Výuka českého pravopisu na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč