Space management zvolené obchodní jednotky – Julie RYCHECKÁ
Julie RYCHECKÁ
Bakalářská práce
Space management zvolené obchodní jednotky
Space management of a retail unit
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o space managementu ve vybrané obchodní jednotce Kaufland v Jihlavě. Prvním krokem bylo zmapování aktuálního rozložení prodejní a mimo prodejní plochy. Následně byl vytvořen dotazník, který byl předložen respondentům všech věkových kategorií nakupujících v dané prodejní jednotce. V dotazníku byla zkoumána nejen četnost nákupů, ale i spokojenost se stávajícím rozložením prodejní …víceAbstract:
The thesis deals with space management of a selected retail unit Kaufland in Jihlava. The first step was to map the current layout of the sales and non-sales area. Subsequently, a questionnaire was developed and presented to respondents of all age categories shopping in the selected retail unit. The questionnaire examined not only the frequency of purchases, but also satisfaction with the current layout …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYCHECKÁ, Julie. Space management zvolené obchodní jednotky. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Space management vybrané obchodní jednotky
Sandra ŠÍMOVÁ -
Space management vybrané obchodní jednotky
Aneta MACHOVÁ -
Space management vybrané obchodní jednotky
Lucie HEJPETROVÁ -
Space management vybrané obchodní jednotky
Lenka MACHÁČKOVÁ -
Space management vybrané obchodní jednotky
Kateřina KODATOVÁ -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Space management vybrané obchodní jednotky
Lenka PEŠKOVÁ -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA
Název
Vložil
Vloženo
Práva