Filip Laciga

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

An Analysis of Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy pro správné uchopení části praktické. Je zde vysvětlen marketing, jehož součástí je velmi důležitý marketingový mix popisující 4P - produkt, cena, místo a propagace; dále také marketingová komunikace a komunikační mix. Samostatnou kapitolu tvoří teorie na téma …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in selected company. Important notions that are needed to understand the practical part of this thesis are defined in theoretical part. The marketing, marketing mix consisting of 4P - Product, Price, Place, Propagation are described; as well as marketing communication and communication mix. The separate chapter is focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Lejsal

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Laciga, Filip. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe