Nálepka „problémový žák“ z pohledu učitelů – Eliška Samcová, DiS.
Eliška Samcová, DiS.
Bakalářská práce
Nálepka „problémový žák“ z pohledu učitelů
The label „problem student" from teacher´s point of view
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problémovým chováním žáků na střední škole, a jak na tuto problematiku nahlíží samotní pedagogové. Cílem práce bylo zmapovat, kterého žáka učitelé považují za problémového a jak s takovým jedincem pracují. Teoretická část práce je zaměřena komplexně na problémového žáka. Jsou zde zmíněny příčiny problémového chování, dělení problémového chování, vztah učitele k problémovému …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the problematic behavior of pupils in secondary school, and how the pedagogues themselves view this issue. The aim of the work was to map which pupil the teachers consider problematic and how they work with such an individual. The theoretical part of the work is comprehensively focused on the problem pupil. The causes of problem behavior, the division of problem behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Daniela Nováková, Ph.D. DiS.
- Oponent: Andrea Hlubučková, PhDr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování dětí očima učitelek mateřských škol
Marie Pejřilová -
"Problémový žák" jako koncept a nálepka
Sabina Guričová -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Teacher's management of participation in the online EFL classroom
Aneta Trhanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva