Efektivita a nové využitia kinoreklamy – Peter Varga
Peter Varga
Bakalářská práce
Efektivita a nové využitia kinoreklamy
Efectiveness and new possibilities of Cinema Advertising
Anotace:
Práca je zameraná na analýzu kinoreklamy na trhu Slovenskej Republiky. Primárnym cieľom je zmapovať efektivitu reklamy v kinách, jej zapamätateľnosť a efekt na diváka. Doterajšie pôsobenie kinoreklamy je na trhu málo preskúmané a aktuálne sa nemeria jej účinnosť žiadnou výskumnou organizáciou. Teoretická časť práce definuje základné odborové marketingové celky a pojmy ako aj nové budúce využitia v …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on analysing cinema advertising on Slovak Republic market. The aim of my work leads to define effectiveness of advertisements in cinemas, its memorability and effect on cinema visitor. There are not enough information researches on market space in country and actually it's not provided by any research company. Theoreti-cal part of thesis specifies basic marketing units …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Varga, Peter. Efektivita a nové využitia kinoreklamy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová