Bc. Simona Marinčáková

Diplomová práce

Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh

The Project of Introducing the Brand of SiDoma INTERIER Studio on the Slovak Market
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je projekt zavedenia obchodnej značky interiérového štúdia SiDoma INTERIER studio pri vstupe na slovenský trh. Teoretická časť diplomovej práce je zostavená spracovaním literárnej rešerše z oblasti zavádzania značky na trh. V práci je prevedená analýza makroprostredia pomocou PESTE analýzy a analýza mikroprostredia s použitím Porterovho modelu piatich konkurenčných síl …více
Abstract:
The main aim of this thesis is project of introducing the interior design´s brand SiDoma INTERIER studio on the Slovak market. The theoretical part deals with the literature researching of introducing brand on the Slovak market. In the thesis the analysis of macroenvironment is performed with the help of PESTE analysis and microenvironment analysis use Porter´s model of five competitive strengths, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marinčáková, Simona. Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe