Cong Thanh Pham

Bakalářská práce

Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough

The impact and use of social media on the fashion marketing of Never Enough Abstract:
Anotace:
S rozvojem technologií se sociální sítě stávají cenným nástrojem pro marketingovou komunikaci značek. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a využitím sociálních sítí na fashion marketing značky Never Enough. V teoretické části jsou vysvětleny a definovány pojmy a nástroje marketingu. Představeny jsou sociální sítě a s nimi vše spojené. Praktická část využívá poznatky z teoretické části a na základě …více
Abstract:
With the development of technology, social networks are becoming a valuable tool for marketing communication of brands. This bachelor's thesis examines the impact and use of social media on fashion marketing for the Never Enough brand. The theoretical part explains and defines the concepts and tools of marketing. Social networks and everything related to them are introduced. The practical part uses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Markéta Paulínová, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON