Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough – Cong Thanh Pham
Cong Thanh Pham
Bakalářská práce
Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough
The impact and use of social media on the fashion marketing of Never Enough Abstract:
Anotace:
S rozvojem technologií se sociální sítě stávají cenným nástrojem pro marketingovou komunikaci značek. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a využitím sociálních sítí na fashion marketing značky Never Enough. V teoretické části jsou vysvětleny a definovány pojmy a nástroje marketingu. Představeny jsou sociální sítě a s nimi vše spojené. Praktická část využívá poznatky z teoretické části a na základě …víceAbstract:
With the development of technology, social networks are becoming a valuable tool for marketing communication of brands. This bachelor's thesis examines the impact and use of social media on fashion marketing for the Never Enough brand. The theoretical part explains and defines the concepts and tools of marketing. Social networks and everything related to them are introduced. The practical part uses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Markéta Paulínová, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Martin Klaus -
Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové praxi
Lenka Studničková -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Petr Hlaváč -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková