Návrh komunikační strategie grafického studia – Sabina Eiblová
Sabina Eiblová
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie grafického studia
The design of a communication strategy for the graphic studio
Anotace:
Předmětem této práce je návrh komunikační strategie pro grafické studio SMECZKA. Teoretická část pojednává o teorii marketingu, prvcích marketingového mixu, komunikačního mixu a on-line komunikaci. Jsou zde vymezena teoretická východiska pro analýzu podniku a jeho okolí. V praktické části jsou využity poznatky z části teoretické a je provedena analýza současného stavu podniku a analýza makro a mikro …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the design of a communication strategy for the graphic studio SMECZKA. The theoretical part deals with the theory of marketing, elements of marketing mix, communication mix and online communication. Theoretical starting points for the analysis of the company and its surroundings are defined here. In the practical part, knowledge from the theoretical part is used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková