Andrea Malinová

Bakalářská práce

1. Teoretická část:\nl{}Vizuální klam v současné fotografii\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Sochařské portfolio\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Svázaná krajina

Theoretical part: Visual Illusion in Contemporary Photography Practical part: a) Portfolio of Sculptor b) Tied Landscape
Anotace:
TEORETICKÁ ČÁST: Tato Bakalářská práce popisuje využívání vizuálních klamů v současné výtvarné fotografii v návaznosti na doby minulé. Nejde jen o fotografy, ale i o umělce pracující s tímto médiem jako záznamem situace. PRAKTICKÁ ČÁST VOLNÝ SOUBOR: "SVÁZANÁ KRAJINA" - Krajina je pro mnohé lidi místem meditace a odpočinku. Pracovala jsem s lidmi, které jsem vystavovala bezprostřednímu až intimnímu …více
Abstract:
Theoretical part:This bachelor's thesis describes the use of visual illusions in contenporary art in photography, connected with history. Practical Part: Tied Landscape: Landscape is for many people a place of meditation and relaxation. I worked with people that I showed to immediate intimate contact with nature and let nature to man to act in a natural form. sculptural portfolio:Portfolio is represented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Anna Mlynek Maximová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Malinová, Andrea. 1. Teoretická část:\nl{}Vizuální klam v současné fotografii\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Sochařské portfolio\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Svázaná krajina. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe