Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě – Kateřina VODÁKOVÁ
Kateřina VODÁKOVÁ
Diplomová práce
Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě
Pupil as a solver of the learning tasks in primary science
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou, jak velkou roli hraje ve výuce žák, jako řešitel učebních úloh a také typy učebních úloh, které v tomto čase řeší. První kapitola se zabývá gramotností a přírodovědnou gramotností. Upřesňuje jejich vzájemný vztah ve vzdělávání, zakotvení v základním dokumentu ? v Rámcovém vzdělávacím plánu pro základní vzdělávání. Druhá kapitola se zabývá učebními úlohami, jejich …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to determine role of the student while being educated, process of solving learning tasks and types of tasks student is supposed to deal with. First chapter is focused on general literacy and natural science literacy. It specifies their role in process of education, having its roots in basic guideline - Framework Education Programme for Elementary Education. Second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2014
Zveřejnit od: 4. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VODÁKOVÁ, Kateřina. Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivistické pojetí výuky v hodinách matematiky
Daniela Trčková -
Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy
Kateřina Kmínková -
Konstruktivistické pojetí výuky na středních školách
Jana Šimečková -
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy
Nikol RUSNOKOVÁ -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
Michaela Kuklová -
Podnikatel jako zvláštní soukromoprávní subjekt (úprava dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Druhy, hlavní znaky, postavení v právních vztazích.
Tomáš Walter