Kateřina VODÁKOVÁ

Diplomová práce

Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě

Pupil as a solver of the learning tasks in primary science
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou, jak velkou roli hraje ve výuce žák, jako řešitel učebních úloh a také typy učebních úloh, které v tomto čase řeší. První kapitola se zabývá gramotností a přírodovědnou gramotností. Upřesňuje jejich vzájemný vztah ve vzdělávání, zakotvení v základním dokumentu ? v Rámcovém vzdělávacím plánu pro základní vzdělávání. Druhá kapitola se zabývá učebními úlohami, jejich …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to determine role of the student while being educated, process of solving learning tasks and types of tasks student is supposed to deal with. First chapter is focused on general literacy and natural science literacy. It specifies their role in process of education, having its roots in basic guideline - Framework Education Programme for Elementary Education. Second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2014
Zveřejnit od: 4. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VODÁKOVÁ, Kateřina. Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta