Komunikační strategie neziskové organizace – Bc. Barbora Hošťálková
Bc. Barbora Hošťálková
Diplomová práce
Komunikační strategie neziskové organizace
Communication Strategy of Nonprofit Organization
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá činnost a propagaci neziskových organizací, které se zaměřují na vzdělávací projekty financované Evropskou unií. Konkrétně je zaměřena na program Erasmus+ Youth Exchange, který podporuje kulturní výměnu a osobní rozvoj mladých lidí. Cílem je vytvořit komunikační strategii pro Českou debatní společnost na základě výstupů získaných z dotazníkového šetření, analýzy konkurence …víceAbstract:
This thesis examines the activities and promotion of non-profit organizations that focus on educational projects funded by the European Union. Specifically, it is focused on the Erasmus+ Youth Exchange program, which supports cultural exchange and personal development among young people. The goal is to create a communication strategy for the Czech Debate Society based on the results obtained from a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hošťálková, Barbora. Komunikační strategie neziskové organizace. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Benišová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Lucie Kopečková -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Crhová -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Návrh komunikační strategie pro spolek Pěšky pro zdraví
Kateřina Svátková