Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o. – Bc. Andrea Zemčíková
Bc. Andrea Zemčíková
Diplomová práce
Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.
The Project to Improve Customer Care of the Company Zdravé stravování s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou péče o zákazníka ve společnosti Zdravé stravování s.r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k oblasti péče o zákazníky. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část obsahuje charakteristiku společnosti …víceAbstract:
The thesis deals with the customer care in the company Zdravé stravování s.r.o. The presented work is divided into theoretical and practical parts. The first part contains information from literature and web sites related to the care of the customers. The practical part is divided into analytical and project. The analytical part contains the characteristics of the company Zdravé stravování s.r.o, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zemčíková, Andrea. Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane