Daniela ŠEBELOVÁ

Bakalářská práce

Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku

Fairy-tale as an instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na pohádku jako jeden z přirozených prostředků rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Teoretická část pojednává o dítěti předškolního věku, zabývá se vývojem jeho osobnosti, předškolním vzděláváním, snaží se vysvětlit pojem emoční inteligence a ukázat, jak lze využít pohádku k jejímu rozvoji právě u zmíněné věkové skupiny. V praktické části se snažím pomocí …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on a fairy-tale as a natural instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children. The first part deals with pre-school children, developing their personality, a pre-school education, it tries to explain a term emotional inteligence and to show how to use a fairy-tale to develop an emotional inteligence of pre-school children. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor: 19813

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEBELOVÁ, Daniela. Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika