Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku – Daniela ŠEBELOVÁ
Daniela ŠEBELOVÁ
Bakalářská práce
Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku
Fairy-tale as an instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na pohádku jako jeden z přirozených prostředků rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Teoretická část pojednává o dítěti předškolního věku, zabývá se vývojem jeho osobnosti, předškolním vzděláváním, snaží se vysvětlit pojem emoční inteligence a ukázat, jak lze využít pohádku k jejímu rozvoji právě u zmíněné věkové skupiny. V praktické části se snažím pomocí …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on a fairy-tale as a natural instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children. The first part deals with pre-school children, developing their personality, a pre-school education, it tries to explain a term emotional inteligence and to show how to use a fairy-tale to develop an emotional inteligence of pre-school children. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19813
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBELOVÁ, Daniela. Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence v předškolním vzdělávání
Nikola Chládková -
Vztah předškolního vzdělávání k sociální a emoční inteligenci
Linda Procházková -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Saša Hraničková -
Spolupráce mateřské školy a rodiny při rozvoji emoční inteligence dítěte
Karolína Benešová -
Předmatematické představy u dětí předškolního věku. Vztah inteligence a předmatematických představ u pětiletých dětí
Petra Pickering -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Zora POLÁČKOVÁ -
Emoční inteligence u dětí předškolního věku
Eva Gottwaldová -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Petra ŠIMPACHOVÁ