Psychická odolnost a strategie zvládání stresu u středoškolských studentů - specifika u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Monika HOLÁ, DiS.
Bc. Monika HOLÁ, DiS.
Diplomová práce
Psychická odolnost a strategie zvládání stresu u středoškolských studentů - specifika u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Mental resilience and stress coping strategies among high school students - specifics for students with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na resilienci a copingové strategie mezi středoškolskými žáky, včetně srovnání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Hlavním cílem práce je zkoumat úroveň resilience a volbu copingových strategií, tedy skutečnost, zda žáci preferují pozitivní nebo negativní strategie zvládání stresu. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako je resilience, stres a psychohygiena …víceAbstract:
The thesis focuses on resilience and coping strategies among secondary school students, including a comparison of students with special educational needs (SEN). The main aim of the thesis is to investigate the level of resilience and the choice of coping strategies, whether students prefer positive or negative coping strategies. The theoretical part defines concepts such as resilience, stress and psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Wedlichová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÁ, Monika. \textit{Psychická odolnost a strategie zvládání stresu u středoškolských studentů - specifika u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/l38p8f/.
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Monika. Psychická odolnost a strategie zvládání stresu u středoškolských studentů - specifika u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Strategie zvládání náročných životních situací u středoškolské mládeže
Barbora VACKOVÁ