Veronika Peřinová

Bakalářská práce

Efektivní nástroje marketingu a jejich aplikace v CK Čedok

Effective Marketing Tools and their Application in the Čedok Tour Operator
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzování efektivního využívání marketingových nástrojů využívaných cestovní kanceláří Čedok. Bakalářská práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část umožňuje nahlédnout do literární rešerše sledované problematiky. Zachycuje přehled a vývoj sociálních sítí i dalších moderních nástrojů v cestovním ruchu a jejich vliv, od vzniku po současnost. Praktická …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.