Use of Visual Aids in English Language Teaching at Lower Secondary School – Bc. Tamara FILOUŠOVÁ
Bc. Tamara FILOUŠOVÁ
Diplomová práce
Use of Visual Aids in English Language Teaching at Lower Secondary School
Použití vizuálních pomůcek ve výuce Anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Abstract:
This diploma thesis explores the topic of the usage of visual aids in the lessons of English language at lower secondary schools, containing the usage of visual input methods, such as flashcards, pictures, highlighting the text, video lectures, online EFL games, interactive boards, online students book and different visual supportive materials for teachers. This diploma project aims to explore the …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá tématem použití vizuálních potřeb ve výuce Anglického jazyka na druhém stupni ZŠ. Zabývá se potřebami a metodami výuky jako jsou například kartičky, obrázky, zvýraznění textu, video nahrávky, online hry, interaktivní tabule, online učebnice a podpůrné vizuální materiály. Práce se zabývá také i cestami, které lze používat tyto metody a jaký mají efekt na žáky. Dále se zabývá …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILOUŠOVÁ, Tamara. Use of Visual Aids in English Language Teaching at Lower Secondary School. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň základních škol, střední školy a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Příprava ŠVP a průřezových témat ve vzdělávacím oboru Český jazyk a literatura pro 2. stupeň waldorfské školy
Tereza VITNEROVÁ -
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Domácí příprava žáků na výuku předmětu český jazyk
Kryštof HRUBÝ -
Distanční výuka v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Lucie Kovářová -
Montessori pedagogika v Základní a Mateřské škole Lomnice se zaměřením na výuku českého jazyka a literatury
Lenka PŘIDALOVÁ -
Montessori pedagogika v současné výuce angličtiny. Případová studie.
Klára BUCZKOVÁ -
Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy
Jitka JŮDOVÁ -
Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy
Jitka JŮDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva