Bc. Adam VEJR

Bakalářská práce

Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz

www.mwparfemy.cz internet parfum shop analysis.
Anotace:
Práce se týká analýzy internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz. Analýza je provedena z hlediska základních prvků marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí a z hlediska efektivity webových stránek ve vztahu k cílovým skupinám.
Abstract:
The main theme of the work is analysis of the parfum internet shop www.mwparfemy.cz This work has ambition to analyse basic marketing commuciation ways, inner and outer environment and efficiency of the web page toward to target group.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7532

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VEJR, Adam. Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace