Tvorba edukační aplikace pro projekt Chytrá včelí laboratoř – Anne-Maria KASIPOVIĆOVÁ
Anne-Maria KASIPOVIĆOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba edukační aplikace pro projekt Chytrá včelí laboratoř
Development of an educational application for an Intelligent Bee-Hive Laboratory Project
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření edukační aplikace pro projekt Chytrá včelí laboratoř. Aplikace má sloužit jako naučný nástroj k přiblížení představy o fungování a monitorování včelích úlů na střeše Fakulty strojní Západočeské univerzity v Plzni, který také slouží k propagaci fakulty.Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to create an educational application for the Inteligent Bee-Hive Laboratory Project. The application is intended to serve as an educational tool to provide an insight into the functioning and monitoring of beehives on the roof of the Faculty of Mechanical Engineering at the University of West Bohemia in Pilsen. It also serves to promote the faculty.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Bednář
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KASIPOVIĆOVÁ, Anne-Maria. Tvorba edukační aplikace pro projekt Chytrá včelí laboratoř. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management
Práce na příbuzné téma
-
Výuková aplikace fyziky ve virtuální realitě
Klára Konopásková -
Transformace simulátorů z analogové do digitální podoby s důrazem na rozvoj digitální formy a využití virtuální reality pro aplikace simulací v odvětví bezpečnostních složek.
Jan Florián -
Webová virtuální realita: nový způsob prezentace geoprostorových dat
Jan Horák -
Virtuální realita jako prostředek kartografické komunikace
Ondřej Kvarda -
Virtuální realita v udržovací (domácí) ortopticko- pleoptické léčbě
Tereza Košňarová -
Tvorba terapeutického software v Unity 3D
Antonín Hojný -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák