Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia – Miloslav Matoušek
Miloslav Matoušek
Bakalářská práce
Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia
Perception of the DMC Brand by Current Students and Graduates of the Part-time Form of Study
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak dobře jsou si studenti a absolventi kombinované formy studia vědomi brandu Ústavu marketingových komunikací a jeho atributů a zda dokážou jednotlivé aspekty popsat. Cílem je také popsat, jak jsou studenti brandu loajální a jestli jsou ochotni ho dále doporučit. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out how well students and graduates of the part-time form of study are aware of the brand of the Department of Marketing Communications (DMC) and its attributes and whether they can describe each aspect. It also aims to describe how loyal students are to the brand and whether they are willing to recommend it further. The structure of the bachelor thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATOUŠEK, Miloslav. \textit{Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/l5u7po/.
Jak správně citovat práci
Matoušek, Miloslav. Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express
Martin OLŠA -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů
Alena Kadlecová