Adam MACH

Diplomová práce

Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.

The proposal of innovation KB´s marketing strategy targeted at student segment.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu inovace marketingové strategie Komerční banky, a. s., orientované na zvýšení počtu klientů v segmentu studentů. Pro potřeby výzkumu je využito dvou dotazníkových šetření, pomocí kterých se zjišťují hlavní faktory, ovlivňující studenty při výběru bankovní instituce a jak je mezi mladými lidmi Komerční banka vnímána. Získaná data jsou analyzována pomocí faktorové …více
Abstract:
The aim of the thesis is to create a proposal for innovation of the marketing strategy of Komerční banka, a company focused on increasing the number of clients in the student segment. For the purposes of the research, two questionnaire surveys are used to identify the main factors affecting students when choosing a banking institution and how Komerční banka is perceived among young people. The obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACH, Adam. Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma