Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh – Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Bc. Naděžda ŠUMBEROVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh
Marketing strategy proposal for introduction of the new product Granoten \regm{} SkN Nexxstar - Granitol JSC on the czech plastic-petrochemical-industry market
Abstract:
This thesis deals with marketing strategy proposal for introduction of the new product GRANOTEN \regm{} SkN Nexxstar {--} Granitol JSC on the market. Theoretical and methodical pieces of knowledge can be found in theoretic part of this work. Analysis part concerns itself with description of the company and the product, and characteristics of the rubber and plastic products branch. Lastly there is current …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zavedení nového výrobku firmy Granitol a.s. na trh. V teoretické části jsou popsána teoretická a metodická východiska pro praktickou část. V praktické části následuje popis podniku a výrobku samotného a analýza odvětví pryžového a plastického odvětví plastikářského průmyslu. V závěru najdeme popis stávající situace podniku a návrh marketingové …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9735
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Eva Staňková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. \textit{Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten $\backslash$regm$\{\}$ SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/l8bjtn/.
Jak správně citovat práci
ŠUMBEROVÁ, Naděžda. Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku Granoten \regm{} SkN Nexxstar společnosti Granitol a.s. na český plastikářský trh. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Alisa Botsula