Problematika školní kázně z pohledu učitelů – Bc. Jakub VETÝŠKA
Bc. Jakub VETÝŠKA
Diplomová práce
Problematika školní kázně z pohledu učitelů
Issues of school discipline from the teachers' perspective
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice školní kázně z pohledu učitelů. V teoretické části jsou představeny základní poznatky, které jsou v souvislosti s problematikou školní kázně významné (školní kázeň, autorita učitele, osobnost učitele, strategie řešení kázeňských prohřešků a výzkumy školní kázně). Empirická část, která má podobu kvantitativního výzkumného šetření, si za hlavní cíl klade prozkoumat …víceAbstract:
This diploma thesis deals with issues of school discipline from the teacher's perspective. The theoretical part introduces basic knowledge relevant to issues of school discipline (school discipline, teacher's authority, teacher's personality, strategies for dealing with disciplinary offences and research on school discipline). The empirical part, which has a quantitative form, aims to examine how two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Luboš Krninský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VETÝŠKA, Jakub. Problematika školní kázně z pohledu učitelů. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / AJn-TVSn
Práce na příbuzné téma
-
Pohled na stav duševního zdraví středoškolských učitelů z vybraných víceletých gymnázií v Praze
Marta Vargová -
Vzdělávání nadaných žáků víceletých gymnázií pohledem rodičů
Barbora Etzlerová -
Porovnávání kognitivní náročnosti otázek v písemných testech z přírodopisu na 2. stupni základních škol a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií
Lucie KARDOŠOVÁ -
Význam školního předmětu občanská výchova v povědomí učitelů na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií
Simona Kubátová -
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol a speciálních základních škol v okresech Teplice a Ústí nad Labem
Jana HÁJKOVÁ -
Reflexe výuky ukrajinských žáků v českých školách pohledem učitelů základních škol
Adéla Forgáčová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol
Jakub Puškáš
Název
Vložil
Vloženo
Práva