Michaela Gálová

Bakalářská práce

Marketingový plán společnosti Uman

Marketing plan for the Uman company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu. V teoretické části je popsán základní teoretický rámec pro jeho následnou aplikaci v praktické části práce. Marketingový plán obsahuje marketingový výzkum, situační analýzu podniku, analýzu SWOT, stanovení marketingového cíle, formulaci strategie za použití marketingového mixu 4P a 4C, navržení akčního programu, rozpočet a také systém kontroly …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the preparation of the marketing plan. The theoretical part describes the basic theoretical framework for its subsequent application in the practical part. The marketing plan includes marketing research, situation analysis of the company, SWOT analysis, setting a marketing goal, formulation of a strategy using a 4P and 4C marketing mix, draft of an action program …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management