Bc. Markéta Nichtová

Bakalářská práce

Marketing lázeňského cestovního ruchu

The Spa tourism marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingu cestovního ruchu se specifikací na lázeňský cestovní ruch. Je zde pojednáno o klasickém marketingu, marketingu cestovního ruchu a hlavně o marketingu lázeňského cestovního ruchu. Konkrétně se zaměřuje na Lázně Poděbrady, a.s., kde bylo také provedeno marketingové šetření o spokojenosti klientů se službami a s lázněmi celkově.
Abstract:
This bachelor work is dedicated to tourism marketing with the specifications for spa tourism. There is a treatise on classical marketing, tourism marketing and especially marketing of spa tourism. Specifically, it is concentrate on Podebrady Spa, Inc., where he was also done marketing survey on client satisfaction with services and spas in general.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nichtová, Markéta. Marketing lázeňského cestovního ruchu. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika