Marketing lázeňského cestovního ruchu – Bc. Markéta Nichtová
Bc. Markéta Nichtová
Bakalářská práce
Marketing lázeňského cestovního ruchu
The Spa tourism marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingu cestovního ruchu se specifikací na lázeňský cestovní ruch. Je zde pojednáno o klasickém marketingu, marketingu cestovního ruchu a hlavně o marketingu lázeňského cestovního ruchu. Konkrétně se zaměřuje na Lázně Poděbrady, a.s., kde bylo také provedeno marketingové šetření o spokojenosti klientů se službami a s lázněmi celkově.Abstract:
This bachelor work is dedicated to tourism marketing with the specifications for spa tourism. There is a treatise on classical marketing, tourism marketing and especially marketing of spa tourism. Specifically, it is concentrate on Podebrady Spa, Inc., where he was also done marketing survey on client satisfaction with services and spas in general.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nichtová, Markéta. Marketing lázeňského cestovního ruchu. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika
Práce na příbuzné téma
-
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Marketing lázeňského cestovního ruchu
Lukáš Mík -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketing lázeňského cestovního ruchu
Petra Semencová -
Marketing destinace lázeňského cestovního ruchu
Lucie Trpišovská -
Analýza podmínek pro rozvoj lázeňského cestovního ruchu ve vybraném regionu
Jan Bartl -
Marketing lázeňských služeb se zaměřením na Lázně Bohdaneč
Kristýna Pulčeská -
Ekonomické přínosy lázeňského cestovního ruchu pro město Janské Lázně
Adéla Hanyšová