Bc. Linda Slobodová

Diplomová práce

Chování generace Y při nákupu piva z českých minipivovarů

Behaviour of Generation Y when buying beer from Czech microbreweries
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem nákupního chování generace Y na trhu jihomoravských minipivovarů. Cílem práce je identifikace významu obalu a etikety při rozhodování o nákupu, zvážení informační oblasti obalu, zjištění existence genderových rozdílů a loajality značce. Na základě zjištění navrhnout doporučení pro minipivovary. Pro naplnění cíle byla využita kvantitativní forma výzkumu – dotazníkové …více
Abstract:
This diploma thesis deals with research of purchasing behaviour of generation Y on the market of South Moravian microbrewery. The goal of the thesis is to identify the importance of packaging and etiquette in purchasing decisions, consider the information area of packaging, determine the existence of sex differences and the brand loyalty. Based on the findings suggest recommendations for microbreweries …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta