Chování generace Y při nákupu piva z českých minipivovarů – Bc. Linda Slobodová
Bc. Linda Slobodová
Diplomová práce
Chování generace Y při nákupu piva z českých minipivovarů
Behaviour of Generation Y when buying beer from Czech microbreweries
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem nákupního chování generace Y na trhu jihomoravských minipivovarů. Cílem práce je identifikace významu obalu a etikety při rozhodování o nákupu, zvážení informační oblasti obalu, zjištění existence genderových rozdílů a loajality značce. Na základě zjištění navrhnout doporučení pro minipivovary. Pro naplnění cíle byla využita kvantitativní forma výzkumu – dotazníkové …víceAbstract:
This diploma thesis deals with research of purchasing behaviour of generation Y on the market of South Moravian microbrewery. The goal of the thesis is to identify the importance of packaging and etiquette in purchasing decisions, consider the information area of packaging, determine the existence of sex differences and the brand loyalty. Based on the findings suggest recommendations for microbreweries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu ovocných sirupů
Patrik Kučera -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov
Magdaléna Lendvorská -
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
Matěj Rašovský -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov
Ján Nemergut -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
David Joura -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu ovocných sirupů
Patrik Kučera