Anna ERBENOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie EZS, s. r. o.

Marketing strategy of EZS, s. r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Analýza marketingové strategie EZS, s. r. o." je provedení analýzy firmy a úrovně marketingu. Po provedení analýzy a zjištění nedostatků je na řadě navržení možných řešení a zlepšení v této oblasti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je tvořena souborem kapitol, ve kterých jsou popsány pojmy jako marketing, marketingové plánování a řízení, vize, komplexní analýza …více
Abstract:
The object of this thesis "Analysis of marketing strategy EZS, Ltd." is analysis of the firm and analysis of marketing level. After doing all the research and finding shortcomings, we are up to suggest options to improve this area. This work is divided into two parts. The first one is created by chapters, in which are described terms like marketing, marketing planning and management, visions, complex …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ERBENOVÁ, Anna. Marketingová strategie EZS, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická