Využití internetového marketingu ve firmě Libea, s. r. o. – Bc. Michaela Studecká
Bc. Michaela Studecká
Diplomová práce
Využití internetového marketingu ve firmě Libea, s. r. o.
The use of internet marketing in company Libea, s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou internetového marketingu a jeho nástrojů ve firmě Libea, s. r. o. Cílem je dosažení zvýšení konkurenceschopnosti firmy v rámci internetu. Teoretická část popisuje jednotlivé trendy v internetovém marketingu a jeho výhody i nevýhody oproti klasickým marketingovým komunikačním nástrojům. Praktická část charakterizuje současnou marketingovou komunikaci firmy, zejména …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the internet marketing analysis of the Libea company. The aim of the thesis is to increase the on-line competetive ability of the company. The theoretical part of the thesis deals with a particular inernet marketing trends. It concerns both advantages and disadvantages over other traditional marketing communication tools. The contemporary marketing communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013
Zveřejnit od: 3. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Studecká, Michaela. Využití internetového marketingu ve firmě Libea, s. r. o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva