Projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o. – Bc. Petra JANOTOVÁ
Bc. Petra JANOTOVÁ
Diplomová práce
Projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o.
Reeingineering project of sales and aftersales service in Z STUDIO, spol. s r.o.
Anotace:
Tématem této diplomové práce je projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o. Teoretická část je založena na informační rešerši z oblasti prodejních a poprodejních servisů, procesního řízení a reengineeringu. Praktická část je věnována nejprve představení společnosti, Z STUDIO, spol. s r.o. a následně analýze současného stavu prodejních a poprodejních …víceAbstract:
The theme of this dissertation is the reengineering project of the sales and after-sales servi-ces of Z STUDIO, spol. s r.o. The theoretical part is based on a search through the fields of sales and after-sales services, business process management and reengineering. The practical part introduces the company Z STUDIO, spol. s r.o. and analyzes the current situation in sales and after-sales services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21489
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOTOVÁ, Petra. \textit{Projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/lb099n/.
Jak správně citovat práci
JANOTOVÁ, Petra. Projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.
Filip MIKULÁŠEK -
Projekt prodeje a poprodejní péče o zákazníky NWT Computer s.r.o. z malých a středních firem
Veronika MISAŘOVÁ -
Projekt prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Stavební spořitelna České spořitelny, a.s.
Helena PETZOLDOVÁ -
Návrh změny organizační struktury a nového projekčního útvaru podniku Plynotherm-servis, s.r.o.
Radek Klon -
Procesní řízení - reengineering a jeho implementace
Michael Koller -
Reengineering jako nástroj procesního řízení ve stavební firmě
Lenka Galuszková -
Reengineering podnikových procesů v období ekonomické recese
Lucie Krausová