Pohled učitele na inkluzivní vzdělávání – Bc. Barbora VÝMOLOVÁ
Bc. Barbora VÝMOLOVÁ
Diplomová práce
Pohled učitele na inkluzivní vzdělávání
Teacher's view of inclusive education
Anotace:
Ve své diplomové práci se budu zabývat inkluzivním vzděláváním na běžných základních školách, poukazuji na informovanost a připravenost pedagogů. V teoretické části práce jsem prostudovala a analyzovala odbornou literaturu a legislativní zabezpečení. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vývojem od segregovaného vzdělávání k integraci. Druhá kapitola je věnována inkluzi …víceAbstract:
This paper deals with mainstreaming special needs students, the practice of including special needs students in the regular classroom in primary schools. It presents how well teachers are prepared and informed. The theoretical part establishes the specialised literature and legislative background. It consists of three chapters. The first one includes the historical development from the segregation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÝMOLOVÁ, Barbora. Pohled učitele na inkluzivní vzdělávání. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ