Marketingová strategie Lázní Teplice – Nicol RANDÁČKOVÁ
Nicol RANDÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie Lázní Teplice
The Marketing Strategy of the Teplice Spa
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám marketingovou strategií společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s, která má českém trhu významnou pozici v poskytování lázeňské a rehabilitační péče. Po stručném zhodnocení významu služeb, cestovního ruchu a lázeňství, představuji profil společnosti. V další části se podroběji věnuji klíčovým segmentům trhu, na které se společnost zaměřuje. V navazujících kapitolách popisuji …víceAbstract:
In my bachelor work I deal with the marketing strategy of the company Lazne Teplice v Cechach a.s., which has got a significant position in the spa and rehabilitative treatment. After the short evaluation of the importace of the services, tourism and the spa treatment, I introduce briefly the company´s profile. In the next part I attend to the company ´s key market segments in more detail. In the following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RANDÁČKOVÁ, Nicol. Marketingová strategie Lázní Teplice. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková