Motivace jako prostředek k podpoře učení – Bc. Markéta NIKLOVÁ
Bc. Markéta NIKLOVÁ
Diplomová práce
Motivace jako prostředek k podpoře učení
Motivation as a means to support learning
Anotace:
Diplomová práce se zabývá motivací žáků k učení, konkrétně jednotlivými motivačními zdroji, které žáky k učení motivují. V první kapitole je popsána vnitřní a vnější motivace i rozdíl mezi těmito dvěma motivačními zdroji. Dále se kapitola věnuje motivaci poznávací, výkonové a instrumentální v souvislosti se školní výukou. Kapitola také pojednává o vztahu žáka s učitelem a kauzální atribuci jako dvou …víceAbstract:
The thesis deals with the pupil's motivation towards learning. It specifically speaks about sources of motivation which motivate pupils to study. First chapter describes intrinsic and extrinsic motivation and the differences between them. The chapter is moreover dedicated to cognitive, integrative and instrumental motivation related to education and it also characterizes two other important sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NIKLOVÁ, Markéta. Motivace jako prostředek k podpoře učení. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Martin Balínek -
Motivace pracovníků v dopravních a logistických podnicích
Přemysl Stibor -
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Petra Arnholdová -
Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku
Leona Krausová -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Přístupy k rozvíjení autonomie učícího se jedince na ScioŠkolách a na státních školách.
Konstantinos TSIVOS -
Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy
Tereza Bělíková -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol
Jana GAJDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva