Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň – Bc. Jakub Dubravčík
Bc. Jakub Dubravčík
Diplomová práce
Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň
Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level
Anotace:
Předmětem diplomové práce na téma "Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň" je analýza a zhodnocení současného stavu spokojenosti zákazníky, v tomto případě diváků na sportovní události konající se každoročně začátkem prosince v norském Lillehammeru. V teoretické části jsou uvedeny a vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, mezi které …víceAbstract:
The subject of the thesis entitled "Marketing analysis of the customer satisfaction and suggestions of strategic approach to increasing its level" is to analyze and evaluate the current situation of a customer satisfaction, in this case, the satisfaction of the spectators during the sports event taking place every year in early December in Lillehammer, Norway. The theoretical section lists and explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUBRAVČÍK, Jakub. \textit{Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/lbup2s/.
Jak správně citovat práci
Dubravčík, Jakub. Marketingová analýza spokojenosti zákazníků a návrhy strategického přístupu zvyšujícího její úroveň. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
zkušební bakalářka Marketingová analýza firmy Kofola
Aneta Požárová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Veronika Štanglová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o.
Karolína Rudorferová -
Marketingová analýza podniku DX Heroes, s.r.o.
Tereza Onderková -
Spokojenost zdravotních sester ve vybraném zdravotnickém zařízení
Magdalena Sekyrková