Problematika obchodní značky a její význam z regionálního pohledu – Libor Slavata
Libor Slavata
Bakalářská práce
Problematika obchodní značky a její význam z regionálního pohledu
Issue of Trademark and Importance from a Regional Perspective
Anotace:
Cílem práce je navržení prvků pro zlepšení a zefektivnění prodeje konkrétní společnosti, v tomto případě společnosti JB SPORT,s.r.o., zaměřené na prodej sportovního vybavení. Součástí práce je vytvoření obchodního konceptu, který vychází mimo jiné ze zmapování dosahu této společnosti v regionu.Abstract:
The aim of the work is to create a business concept using informations from the management of a specific company called JB SPORT, s.r.o., which is based on selling sports equipment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketingová stratégia firmy Max Sport
Alexandra Klačková
Název
Vložil
Vloženo
Práva