Gabriela Stanovská

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru

Analysis of Marketing Communication of the Chosen Brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného pivovaru. Cílem práce je vypracování návrhu pro zefektivnění marketingové komunikace Pivovaru Maxmilian v Kroměříži. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, která detailně popisuje pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace. Zvláštní důraz je kladen na nástroje marketingového a komunikačního …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of a chosen brewery. The aim of the thesis is to develop a proposal for improving the marketing communication of Brewery Maxmilian in Kroměříž. In the theoretical part of the thesis, a literature search is conducted, which describes in detail the concepts of marketing mix and marketing communication. Particular attention is paid to the tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stanovská, Gabriela. Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika