Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru – Gabriela Stanovská
Gabriela Stanovská
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Analysis of Marketing Communication of the Chosen Brewery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného pivovaru. Cílem práce je vypracování návrhu pro zefektivnění marketingové komunikace Pivovaru Maxmilian v Kroměříži. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, která detailně popisuje pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace. Zvláštní důraz je kladen na nástroje marketingového a komunikačního …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of a chosen brewery. The aim of the thesis is to develop a proposal for improving the marketing communication of Brewery Maxmilian in Kroměříž. In the theoretical part of the thesis, a literature search is conducted, which describes in detail the concepts of marketing mix and marketing communication. Particular attention is paid to the tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stanovská, Gabriela. Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kyllarová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingové komunikace českých sportovních značek
Štěpánka Potočková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Michael Nitsche -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová