Způsoby a zásady vedení diskuse s žáky na filozofickou tematiku – Bc. Marcela JEDINÁKOVÁ
Bc. Marcela JEDINÁKOVÁ
Diplomová práce
Způsoby a zásady vedení diskuse s žáky na filozofickou tematiku
Ways and principles of leading a discussion with students on philosophical topic
Anotace:
Diplomová práce Způsoby a zásady vedení diskuse s žáky na filozofickou tematiku si klade za cíl představit cestu možností, jak oživit výuku filozofie na středních školách prostřednictvím realizace diskuse, a to na základě různých jejich variant. V teoretické části jsou uvedeny autorské specifikace pojmu filozofie a pojmu kritického myšlení. Dále je zpracována diskuse, její místo v pedagogickém prostředí …víceAbstract:
The diploma thesis Ways and principles of leading a discussion with students on a philosophical topic aimed to present a way to revive the teaching of philosophy in secondary schools through the implementation of the discussion, based on different variants. The theoretical part presents the author's specifications of the concept of philosophy and the concept of critical thinking. Furthermore, the discussion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Číhalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEDINÁKOVÁ, Marcela. Způsoby a zásady vedení diskuse s žáky na filozofickou tematiku. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách
Ondřej KUČEŘÍK -
Simulační argument a Doomsday argument: zobecnění, použití, důsledky
Martin Prokop -
Argument expertním názorem
Daniel Sipajda -
The Ad hominem argument among Christian and Muslim speakers on YouTube
Michal Fecko -
Local Type Argument Synthesis for Erlang
David Pavlík -
Argument nothing to hide a soukromí na internetu
Lukáš Hustoles -
Argument als Übersetzungskategorie
Jan CIOSK -
Argument čínského pokoje – včera, dnes a zítra
Iva Lokvencová
Název
Vložil
Vloženo
Práva