Marketingová komunikace českých minipivovarů – Bc. Štěpánka POKORNÁ
Bc. Štěpánka POKORNÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace českých minipivovarů
Marketing communication of microbreweries in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá výzkumem marketingové komunikace minipivovarů v České republice. Pivo je v České republice velmi oblíbený nápoj. V posledních letech se rozmáhá trend zakládání nových minipivovarů, které nabízejí kvalitní piva z těch nejlepších surovin a mimo jiné nabízejí širokou škálu pivních druhů. Protože je na trhu již více než 450 minipivovarů, je potřeba soustředit se na marketing, protože …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the research of marketing communication of microbreweries in the Czech Republic. Beer is a very popular drink in the Czech Republic. The trend setting up new microbreweries in recent years has been increasing, which offer quality beers from the best raw materials and among other things, offer a wide range of beer types. With more than 450 microbreweries on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Štěpánka. Marketingová komunikace českých minipivovarů. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
Filip Bártek -
Marketingová strategie minipivovarů na příkladě Permon
Marek Smola -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček
Název
Vložil
Vloženo
Práva