Lenka ALTZNAUEROVÁ

Bakalářská práce

Deutsche und tschechische Werbetexte im Vergleich

Comparison of german and czech advertisment.
Abstract:
My bachalor work deals with advertising language. I focus on the most important terms concerning advertisement and its language.in the theorethical part. Than the practical part deals with an analysis and a comparison of advertising copies in cosmetics publised by Czech and German magazine Cosmopolitan. 10 German and 10 Czech advertisement copies for the same product are analysed in detail in this …více
Abstract:
Moje bakalářská práce se věnuje reklamě a především jazyku reklamy. Teoretická část práce je zaměřena na reklamu a především na jazyk reklamy, popisuje nejdůleţitější pojmy. Praktická část práce se pak zabývá analýzou a srovnáním reklamních textů na kosmetiku z českého a německého magazínu Cosmopolitan. V této části detailně analyzuji 10 německých a 10 českých reklamních textů na stejný produkt. Zbývajích …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2010
Zveřejnit od: 4. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Lenka Vaňková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ALTZNAUEROVÁ, Lenka. Deutsche und tschechische Werbetexte im Vergleich. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.1.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 1. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura - Základy společenských věd

Práce na příbuzné téma