Marketingová strategie značky Birell – Ekaterina Prosvirova
Ekaterina Prosvirova
Diplomová práce
Marketingová strategie značky Birell
Marketing Strategy of brand Birell
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie značky Birell. Hlavním cílem této práce je zhodnocení současné marketingové strategie značky a navržení možných změn. Do první části práce patří teoretická východiska. V této části je popsaná teorie, týkající se marketingové strategie a marketingového řízení. Nejrozsáhlejší část teorie je zaměřena na vymezení situační analýzy a jejích metod …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the brand Birell. The main objective of this work is to evaluate the current marketing strategy of the brand and design possible changes. The first part of the thesis includes the theoretical starting points. This part describes the theory concerning marketing strategy and marketing management. The most significant part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva