Bc. Veronika JOZIFOVÁ

Bakalářská práce

Současné trendy v internetové reklamě

Current trends of internet advertisement
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o nových trendech reklamy v interaktivních médiích, konkrétně v prostředí internetu. Zároveň neopomijí historický kontext a vývoj jednotlivých reklamních formátů a marketingových strategií.Z části se dotýká i výzkumů v oblasti užívání internetu a aktuální situaci internetové reklamy v ČR. Praktická část je věnována přípravě a vedení reálné kampaně v PPC systému společnosti …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with new trends of advertisement in interactive media, particularly in the Internet setting. However, the thesis doesn´t leave out the historical backround and the development of various marketing strategies and banners. Partially the thesis concerns the research focused on Internet usage and current situation of Internet advertisement in Czech Republic. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13620

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JOZIFOVÁ, Veronika. Současné trendy v internetové reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace