Marketingová komunikace firmy DADKA VRACOV s.r.o. – Bc. Lukáš GLASER
Bc. Lukáš GLASER
Diplomová práce
Marketingová komunikace firmy DADKA VRACOV s.r.o.
The Company`s marketing communication of DADKA VRACOV s. r. o.
Anotace:
V diplomové práci jsem se zabýval marketingovou komunikací firmy DADKA VRACOV s. r. o. Majitelé pochopili, že marketingové komunikace jsou součástí prodejních aktivit firmy. Cílem práce bylo popsat, navrhnout a pokusit se realizovat některé z navržených marketingových komunikací. Vycházel jsem z informací, které jsem získal při spolupráci s firmou. Snažil jsem se navrhnout takové prostředky marketingové …víceAbstract:
In my Master thesis I have deal with marketing communications in the company called DADKA VRACOV s. r. o., which embarg on our market in year 1992. The purposes of this work was described, suggested and try to realize some of the project of marketing communications. The information I have used, I have got from the corporation with the firm DADKA VRACOV s. r. o., I tried to suggest the resources of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLASER, Lukáš. Marketingová komunikace firmy DADKA VRACOV s.r.o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun