Sebehodnocení žáka a jeho hiearchie hodnot – Klára STIBOROVÁ
Klára STIBOROVÁ
Diplomová práce
Sebehodnocení žáka a jeho hiearchie hodnot
Self-evalution of a pupil and his/her value hierarchy
Anotace:
Diplomová práce na téma sebehodnocení žáka a jeho hierarchie hodnot v pěti kapitolách teoretické části vymezuje základní pojmy a jednává o výchově k hodnotám a o vývojových zvláštnostech psychiky dítěte a utváření sebehodnocení. Praktická část (6. kapitola) prezentuje výsledky empirického zjištění hodnotových preferencí a úrovně sebehodnocení 61 respondentů ? žáků 5. ročníku základní školy a odpovídá …víceAbstract:
The disertation on pupil´s self- evaluation and his/her value hierarchy defines / in 5 chapters of thesis theoretical part/ basic terms and deals with education to values with developmental rarities of child psyche and with forming of his/her self-image. The practical part /chapter 6th/ presents empirical survey outcomes of value preferencies and the quality of 61 respondents´ self-evaluation ? 5th …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jitka Šimíčková-Čížková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STIBOROVÁ, Klára. Sebehodnocení žáka a jeho hiearchie hodnot. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost Dominika Pecky. Vývoj pojetí kněžství v prostředí českého katolicismu ve 20. století
Petr Husák -
Osobnost Dominika Pecky. Vývoj pojetí kněžství v prostředí českého katolicismu ve 20. století
Petr Husák -
Vliv rodiny na osobnost dítěte
Lenka PRŮCHOVÁ -
Osobnost a její vývoj v procesu andragogického vzdělávání
Kristýna Jančíková -
Vliv rodiny na osobnost dítěte.
Michaela Nevrlková -
Profesní vzdělávání a osobnost jedince
Alena Novotná -
Osobnost mimořádně nadaného žáka a jeho sociální začlenění ve třídě
Lenka Feketová -
Osobnost Dominika Pecky a vývoj české katolické teologie po 2. světové válce
Marcela VAJSOVÁ