Nákupní chování na trhu s knihami – Michala KORECOVÁ
Michala KORECOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní chování na trhu s knihami
Purchasing behaviour of consumers in the book market
Anotace:
Tato bakalářská práce byla zaměřena na identifikaci hlavních faktorů, které ovlivňují spotřebitele na knižním trhu. Jednalo se především o aspekty, které mají hlavní vliv na zákazníka při výběru knihkupectví a nákupu knih. Pro sběr dat byla použita metoda osobního dotazování. Místní šetření bylo provedeno ve městech Ústí nad Labem a Teplice. Místní šetření bylo uskutečněno ve čtyřech knihkupectvích …víceAbstract:
This thesis was aimed to identify the most important factors that influence consumers in the book market. It is mainly about factors that have the key influence on the consumer when choosing a bookshop or buying a book. The method, which was used to collect data, was personal asking. Local investigation was made in two cities: Ústí nad Labem and Teplice. For this investigation were chosen four bookstores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORECOVÁ, Michala. Nákupní chování na trhu s knihami. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
Pavel Kamarýt