Michala KORECOVÁ

Bakalářská práce

Nákupní chování na trhu s knihami

Purchasing behaviour of consumers in the book market
Anotace:
Tato bakalářská práce byla zaměřena na identifikaci hlavních faktorů, které ovlivňují spotřebitele na knižním trhu. Jednalo se především o aspekty, které mají hlavní vliv na zákazníka při výběru knihkupectví a nákupu knih. Pro sběr dat byla použita metoda osobního dotazování. Místní šetření bylo provedeno ve městech Ústí nad Labem a Teplice. Místní šetření bylo uskutečněno ve čtyřech knihkupectvích …více
Abstract:
This thesis was aimed to identify the most important factors that influence consumers in the book market. It is mainly about factors that have the key influence on the consumer when choosing a bookshop or buying a book. The method, which was used to collect data, was personal asking. Local investigation was made in two cities: Ústí nad Labem and Teplice. For this investigation were chosen four bookstores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KORECOVÁ, Michala. Nákupní chování na trhu s knihami. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická