Čtenářská gramotnost a obtížná slova v učebnicových textech na 1. stupni ZŠ – Renáta PÁNKOVÁ
Renáta PÁNKOVÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost a obtížná slova v učebnicových textech na 1. stupni ZŠ
The Reading Literacy and Difficult Words in the Text-books in the First Grade of a Primary School
Anotace:
Diplomová práce Čtenářská gramotnost a obtížná slova v učebnicových textech na 1. stupni ZŠ se zaměřuje na čtenářskou gramotnost, mezinárodní výzkum PIRLS, na učebnici a její poslání a charakteristiku v edukačním procesu. Diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda lze zaznamenat rozdíly v porozumění textu žáků 1. stupně ZŠ v případě samostatné jejich práce a v případě, kdy pracují s textem pod vedením …víceAbstract:
The thesis Reading Literacy and Difficult Words in the Textbooks in the First Grade of a Primary School is focused on reading literacy, international PIRLS research and on the role and characteristic of a textbook in the educational process. The main aim of my diploma thesis is to conclude whether it is possible to register the differences in the text comprehension in the cases where the pupils are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÁNKOVÁ, Renáta. Čtenářská gramotnost a obtížná slova v učebnicových textech na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti v podmínkách vybrané střední školy
Radka Jakubíčková -
Aplikace regionální kultury do výuky v souvislosti s rozvojem čtenářské gramotnosti
Jana Míšková -
Čtenářské zájmy a zvyky žáků základních škol (výzkum - Teplicko)
Miroslava KUTÍLKOVÁ -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Využití pracovních listů pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. - 5. ročníku ZŠ
Veronika Knížková -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy
Barbora VAŇKOVÁ -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ