Renáta PÁNKOVÁ

Diplomová práce

Čtenářská gramotnost a obtížná slova v učebnicových textech na 1. stupni ZŠ

The Reading Literacy and Difficult Words in the Text-books in the First Grade of a Primary School
Anotace:
Diplomová práce Čtenářská gramotnost a obtížná slova v učebnicových textech na 1. stupni ZŠ se zaměřuje na čtenářskou gramotnost, mezinárodní výzkum PIRLS, na učebnici a její poslání a charakteristiku v edukačním procesu. Diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda lze zaznamenat rozdíly v porozumění textu žáků 1. stupně ZŠ v případě samostatné jejich práce a v případě, kdy pracují s textem pod vedením …více
Abstract:
The thesis Reading Literacy and Difficult Words in the Textbooks in the First Grade of a Primary School is focused on reading literacy, international PIRLS research and on the role and characteristic of a textbook in the educational process. The main aim of my diploma thesis is to conclude whether it is possible to register the differences in the text comprehension in the cases where the pupils are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PÁNKOVÁ, Renáta. Čtenářská gramotnost a obtížná slova v učebnicových textech na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta